treść strony
Sklep internetowy Shoper.pl
Kontakt

tel. kom. : 608768709

E-mail: wspomagania@agricola.com.pl

Godziny pracy: 
pn-pt: 7-16, soboty: 7-13

Promocje
Zestaw wspomagający Ursus C-385A premium
Zestaw wspomagający Ursus C-385A premium
1 790,00 zł 1 590,00 zł
szt
Zestaw wspomagający Ursus 4512 DANFOSS
Zestaw wspomagający Ursus 4512 DANFOSS
2 989,00 zł 2 789,00 zł
szt
Zestaw wspomagający Zetor 7211 DANFOSS
Zestaw wspomagający Zetor 7211 DANFOSS
2 799,00 zł 2 599,00 zł
szt
Zestaw wspomagający  Ursus C-330 sprężarka DANFOSS
Zestaw wspomagający Ursus C-330 sprężarka DANFOSS
2 689,00 zł 2 489,00 zł
szt
Zestaw wspomagający  T-25 DANFOSS
Zestaw wspomagający T-25 DANFOSS
2 479,01 zł 2 279,01 zł
szt
Zestaw wspomagający Zetor 5011 DANFOSS
Zestaw wspomagający Zetor 5011 DANFOSS
2 969,00 zł 2 769,00 zł
szt
Zestaw wspomagający MTZ 82 z napędem DANFOSS
Zestaw wspomagający MTZ 82 z napędem DANFOSS
2 020,00 zł 1 820,00 zł
szt
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: wspomagania@agricola.com.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. 1 Maja 40 A, 87-840 Lubień Kujawski, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: wspomagania@agricola.com.pl lub drogą pocztową na adres ul. 1 Maja 40 A, 87-840 Lubień Kujawski .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. 1 Maja 40 A, 87-840 Lubień Kujawski

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl